Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kırıkkale

Valilikler

T.C. KARAKEÇİLİ KAYMAKAMLIĞI
T.C. KARAKEÇİLİ KAYMAKAMLIĞI
T.C. KARAKEÇİLİ KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Görev Yapmış Kaymakamlar Tarihçe Protokol Listesi Mevzuat Bilgi Edinme Hakkı
  • KARAKEÇİLİ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmetleri Standartları Etik Kurulu
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Etkinlikler Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
23
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Tarihçe
    • Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Bilgi Edinme Hakkı
  • KARAKEÇİLİ
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmetleri Standartları
    • Etik Kurulu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

İLÇE MALMÜDÜRLÜĞÜ

05.02.2016
KARAKEÇİLİ MALMÜDÜRLÜĞÜ GELİR SERVİSİ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
 
 
SIRA
NO
HİZMETİN ADI
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
 (EN GEÇ)
1
İşe Başlama işlemleri
İşe Başlama bildirimi noter onaylı imza sirküsü
onaylı nüfus cüzdan sureti ikametgah ilmuhaberi nakil vasıtaları sahiplerinden bu taşıtlara ait fatura veya noter senedinin tasdikli bir örneği,tüzel kişilerde ticaret sicil memurluğuna müracatına ait belgenin bir örneği, şirketin ortaklarının noter onaylı nüfus cüzdanı suretleri ve ikametgah ilmuhaberi.
10 gün
2
İşi terk işlemleri
İşi bırakma bildirimi veya dilekçe
7 gün
3
Nakil işlemleri
İşi bırakma bildirimi veya dilekçe
1 Ay
4
Vergi İlaveleri
Dilekçe
1gün
5
Vergi Terkleri
Dilekçe
1 gün
6
Borcu yoktur talep yazıları işlemleri
Dilekçe
2,5 saat
7
6183 48.m tecil taleplerine ilişkin tecil işlemleri
Tecil ve taksitlendirme talep formu / Dilekçe /Teminat evrakı
1 Saat
8
Vergi levhası tasdik işlemleri hiz.
Dilekçe,yoklama, vergi levhası
5 Dakika
9
ÖKC izin yazısı talebi
Yoklama, karar, dilekçe
10 Dakika
10
ÖKC  levhasıtastik işlemleri
İşlm Yön. 135. mad. İlk fiş alış fatura, ruhsat fotokopisi
15 Dakika
11
İB form işlemleri
İşl Yön 140. mad
15 Dakika  
12
Mükellef talebi üzerine adına kesilen stopaj kesinti teyidi işlemleri
GVK 'nun 252 Seri  nolu genel teb.
1gün
13
E-Beyanname olarak verilmesine gerek olmayan beyannamelerin kabulü işlemleri
VUK 257.md
10 dk
14
İade işlemleri
Banka hesap numarasını  gösteren iade dilekçesi
7 iş günü
15
Mahsup işlemleri
252 seri nolu GV ve GT ekindeki mahsup dilekçesi
3 ay
16
Faaliyetine son verme talebine ilişkin belge iptali işlemi
Kullanılmamış ve en son kullanılmış belgelerin ibrazı ile dosyasında bulunan matbaada bastırdığı, notere tasdik ettirdiği belgelere ait bilgi formu ve 347 nolu VUK, GT gereğince internetten girişi yapılan belgelerin kontrolü yapılır belge kaybı var ise ilan ettirilmesi sağlanır.
30 dk
17
Yapılan tarhiyatlara ilişkin VUK'nun 376 md.talep işlemleri
Dilekçe
10 dk
18
Bilanço gelir tablosu işletme hesabı özeti tasdik işlemleri
Dilekçe
15 Dakika
19
Kurum,Gelir vergisi vb.iade taleplerinin yapılması işlemleri
252 seri noluGV,GT ekindeki mahsup dilekçesi ve kesinti listesi
1 ay
20
Mükelleflerin talepleri üzerine ÖKC ruhsatını kaybedenlerin yeni ruhsat çıkarmaları için verilen yazı
Dilekçe,ruhsatın kaybolduğuna ilişkin gazete ilanı
15 Dakika  
21
Tarhiyat Sonrası Uzlaşma işlemlerinin yürütülmesi
Dilekçe
30 gün
22
Mükelleflerin  talepleri  üzerine ÖKC levhalarını kaybedenlerin yeni levha çıkarmaları işlemleri
Dilekçe,levhanın kaybolduğuna ilişkin gazete ilanı
10 Dakika
32
Mükelleflerin talepleri üzerine vergi levhasını kaybedenlere yeni vergi levhası verilmesi
Dilekçe,levhanın kaybolduğuna ilişkin gazete ilanı
10 Dakika
33
Mükelleflerin nakit iade talep dilekçelerine ilişkin banka hesaplarına ödeme belgesi çıkartılması
1-Banka hesap no ile ilgili dilekçe ve banka hesap no belgesi  2-Düzeltme fişi mükellef nüshası 3-Varisler ise veraset ilamı,Servislerden borcu olmadığına ilişkin yazı
5 gün
34
Mükelleflerin mahsup taleplerine ilişkin iadelerin borçlarına mahsup edilmesi işlemleri
Mahsup talebine ait dilekçe
3 gün
35
Mükellefiyeti olmayanlara talepleri üzerine mükellef olmadıklarına dair yazı verilmesi
Dilekçe
5 Dakika
36
Yabancı Uyruklulara ve mükellef olmayanlara potansiyel vergi numarası verilmesi
Kişinin pasaportu ve ikamet tezkeresi
5 Dakika
37
Motorlu Taşıt Kayıt İşlemleri
Araç trafik tescil müracaat ve işlem formu (Ek-1),  Noter Satış Senedi
5 Dakika
38
Trafik Para Cezası İşlemi
Trafik idari Para Cezası Karar Tutanağı ve Tebliğ Alındı Belgesi
5 Dakika
39
ÖTV Beyannamesi Kabul İşlemi
ÖTV Beyannamesi,KimlikFotokopisi,Araç Teknik bilgi Formu ve Satıcıya Ait Bilgiler
10 Dakika
40
MTV İlişik Kesme Belge Talep İşlemleri
Yabancı plakalı araçlar için dilekçe,ruhsatfotokopisi,vekaletname,nüfus cüzdanı
5 Dakika
41
Araç Bilgi Değişiklikleri
Tadilat Yapıldığına ilişkin Belge
5 Dakika
42
Veraset İlişik kesme Yazıları
Beyanname,ResmiYazı,Verasetİlamı,TapuKaydı,Emlak Vergisi Beyannamesinin Onaylı fotokopisi
10 Dakika
43
Yeni Bina İnşa Harcı
Belediyeden Resmi Yazı,Ödeme Belgesi
10 Dakika
44
Cins Tashihi Yazısı
Tapu Sicil Müdürlüğü’nden Resmi Yazı
5 Dakika
45
Yargı Harç İşlemleri
Resmi Yazı,Harç Tahsil Müzekkeresi
10 Dakika
46
İdari Para Ceza İşlemleri
Resmi Yazı,Ceza Karar Tutanağı,Tebliğ Alındı Belgesi,
10 Dakika
47
Sakatlık İndirim Talepleri
Dilekçe, Çalışma Belgesi,Fotoğraf,İkametgahBelgesi,Onaylı Nüfus Cüzdanı Fotokopisi GVK Madde 31
10 Dakika
48
Vergi Mükellefiyet Yazısı
Dilekçe
5 Dakika
49
Vergi Borcu Tahsil İşlemleri
Tahakkuk Fişi veya T.C. Kimlik numarası,Araç Plaka Numarası
3 Dakika
50
Haciz Kaldırma Yazıları
Resmi Yazı
10 Dakika
51
Yoklama İşlemleri
213 Sayılı VUK 127 ve Müteakip Md.
Muhtelif
52
İhbar ve Şikayetler
Dilekçe
1-30 Gün
53
Vergi Hatalarına ilişkin Düzeltme İşlemleri
Dilekçe,VUK 116 ve müteakip maddeleri
3 Gün
54
Terkin İşlemleri
Dilekçe, Tahakkuk kayıtlarından Terkine ilişkin Mahkeme Kararı, Resmi Yazı,6183 Sayılı Kanun 102. maddesi
1 Gün
55
Teyit İstem yazıların Cevaplanması
Resmi Yazı,YMMM Yazısı,
3 Gün
56
Erteleme ve taksitlendirme Talep İşlemleri
Dilekçe,Erteleme ve taksitlendirme talep formu 6183 sayılı kanun 48. madde VD işl.yön 114 Md.
1 Gün
57
İş Emirleri
Dilekçe
1 Gün
58
Bilgi İstem Yazıları
Dilekçe
1-15 gün
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
 
 
 
İlk Müracaat Yeri                  
:
Karakeçili Malmüdürlüğü
İkinci Müracaat Yeri
:
Karakeçili Kaymakamlığı
 
İsim                                     
:
Gül Meydan YAVUZ
İsim
:
 
 
Unvan                                  
:
Malmüdürü 
Unvan
:
Kaymakam 
 
Adres                                   
:
Karakeçili Malmüdürlüğü Hükûmet Konağı Karakeçili/KIRIKKALE
Adres
:
Karakeçili Kaymakamlığı Karakeçili/KIRIKKALE
 
Tel.                                       
:
03184743480
Tel.
:
03184743484
 
Faks                                     
:
03184743480
Faks
:
03184743493
 
e-Posta                               
:
 
e-Posta
:
 
 
               
  KARAKEÇİLİ MALMÜDÜRLÜĞÜ MİLLÎ EMLÂK SERVİSİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU            
  SIRA NO HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENECEK BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ)            
  1 Satış 1-Talep Dilekçesi 6 Ay 20 Gün            
  2 Kira 1-Talep Dilekçesi 6 Ay 20 Gün            
  3 İrtifak Hakkı ve Kullanma İzni 1- Talep Dilekçesi 2-Yatırım Teşvik belgesi 3- Yatırım Bilgi Formu 4- Organize ve endübtri bölgelerinde boş parsel bulunmadığına ilişkin belge 5-Başvuru ücretinin yatırıldığına ilişkin makbuz 6- Avan Projesi 7- Oda sicil kayıt örneği 8- Vergi borcunun bulunmadığına ilişkin belge 9- İşletme özeti hesabı 10- İşletmenin son üç yıllık bilançosu ve mali tabloları 11-Fizibilite raporu ve finans tablosu , başvuruda bulunan tüzel kişilik ise ayrıca şirket ana sözleşmesi, kanuni temsilcilerin imza sirküleri ve adresleri, halka açık ise açılma oranını gösterir belge. 6 Ay 20 Gün            
  4 Ecrimisil İşlemlerine İlişkin İtiraz ve Şikayetlerin Karşılanması 1-Talep Dilekçesi 30 Gün            
  5 Menkul Mal Satışı 1-Talep Dilekçesi 1 Yıl            
  6 Tahsis 1-Talep Yazısı 6 Ay 20 Gün            
  7 Taşınırmal Satışı 1- Kurumların hizmet dışı kalan malzemlerinin satışının yapılmasına dair yazı ve malzeme listesinin gönderilmesine müteakip  (MKE Kurumun bildirim süresi dolduktan sonra)                                                          2- Müsadere vb. işlemler sonunda 2 ay            
  8 Tranpa 1-Şahıslar için başvuru dilekçesi 2- Resmi kurumlar için, resmi yazı, 4 ay            
  9 Bağış 1- Gerçek kişilerde Kayıtsız şartsız bağış taleplerine ait dilekçe                                                                                                  2-Tüzel kişilerde bağış yapılacağına dair yönetim kurulu kararı 1-Kayıtsız ve şartsız bağışlarda 15 gün,  2-Bakanlığın yetkili olduğu işlemler 2 ay            
  10 Bilgi Edindirme 1- Bilgi edindirme kanununa göre başvuru dilekçesi (Milli Emlak Müdürlüğü iş ve işlemleri ile görev alanına giren talepler için) 30 İş Günü             
  11 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılması 1- Şahıslara ait Başvuru dilekçesi, (Usülune uygun olarak verilmiş olması kaydıyla) 30 Gün            
  12 Genel Müdürlüğümüz Kütüphane Hizmeti http://www.milliemlak.gov.tr adresinden vatandaşlara da hizmet sunulmaktadır. Elektronik ortamda ve şahsen kitap talebi alınmaktadır. (Milli Emlak Genel Müdürlüğü) herhangi bir belge istenilmemektedir. 5 Dakika            
                         
                          Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz. İlk Müracaat yeri Karakeçili Malmüdürlüğü, İkinci Müracaat yeri Kaymakamlıktır.            
                         
  İlk Müracaat Yeri: Karakeçili Malmüdürlüğü   İkinci Müracaat Yeri : Karakeçili Kaymakamlığı        
 
   
 
  İsim:    Gül Meydan YAVUZ   İsim:           
  Ünvanı:    Malmüdürü   Ünvanı:  Kaymakam         
  Adres:  Karakeçili Malmüdürlüğü Hükûmet Konağı Karakeçili/KIRIKKALE   Adres:  Karakeçili Kaymakamlığı

Hükûmet Konağı Karakeçili/KIRIKKALE
       
  Telefon:   0318 474 32 79     0318 474 34 84        
  Fax:    0318 474 34 80   Fax:  0318 474 34 93        
  E-Posta:        E-Posta:          
                         
 
 
 
KARAKEÇİLİ MALMÜDÜRLÜĞÜ MUHASEBE SERVİSİ KAMU HİZMETLERİ STANDARTLARI
 
SIRA NO
HİZMETİN ADI
BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ                                (EN GEÇ )
1
MAL ALIMLARI ÖDEMELERİ
1. İhale onay belgesi,(KİK001.0/M)
1.1. Yaklaşık maliyetin hesaplanma şekline ilişkin hesap cetveli ve dayanağı olan belgeler,
2. İlan yapılması gerekli olan hallerde ilanın yapıldığına ilişkin tutanaklar,(sonuç ilanı, düzeltme ilanı,yenileme ilanı dahil),
3.1.İhale Komisyon kararı (KİK 021.0/M) veya piyasa fiyat araştırması tutanağı (Doğrudan temin usulüyle ihale komisyonu kurulmadan yapılan alımlarda piyasa fiyat araştırması tutanağı (MHBY Örnek:2) düzenlenir.Piyasa Fiyat Araştırması Tutanağının kişi veya firmalardan alınan fiyat tekliflerine ilişkin sütunlarında alınacak malın miktarı, birim fiyatı ve toplam fiyatı da gösterilir.)
3.1.1.Binde 5.69 Oranında Karar Pulunun Tahsiline İlişkin Belge(Karara ait damga vergisinin yatırıldığına ilişkin alındının onaylı örneği veya tahsil edildiğine ilişkin harcama birimince onaylı yazı)
4.Kesin Teminatın alındığına ilişkin alındının örneği (Üzerine ihale yapılan isteklinin kesin teminatına ait saymanlıkça düzenlenen alındı belgesi örneği (Sözleşme bedelinin % 6 ‘sı oranında) (Kesin teminat  mektupları hiçbir şekilde dosyada tutulmaz, mutlaka ilgili saymanlığa gönderilip karşılığında alındı düzenlenmelidir)
5. Sözleşme
5.1.İhale dokümanında notere tescil ettirileceği belirtilmeyen sözleşmelerden damga vergisinin alındığını gösteren belgenin tasdikli bir suretinin eklenmesi,(Binde 9,49)(Bakanlığın vizesine ve/veya Sayıştayın tesciline tabi sözleşmelerde,vize ve/veya tescile ilişkin yazının tarih ve sayısı ödeme belgesi üzerinde belirtilecektir.)
5.2.Sözleşmede öngörülmeyen iş artışının zorunlu hale gelmesi ve bu artışın Tedarikçiden alınması halinde buna ilişkin onay belgesi ve yaklaşık maliyet hesap cetveli ile ek kesin teminata ilişkin belge,Binde 9.48 sözleşme Damga vergisi tahsiline ilişkin belge,Binde 5.69 Karar pulu tahsiline ilişkin belge(Fiyat farkı ödenmesi öngörülerek ihale edilen işlerde fiyat farkı olarak ödenecek bedelin, sözleşme bedelinde artış meydana gelmesi halinde bu artış tutarının % 6 'sı oranında teminat olarak kabul edilen değerler üzerinden ek kesin teminat alınır. Fiyat farkı olarak ödenecek bedel üzerinden hesaplanan ek kesin teminat hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de karşılanabilir.)

6.Kesin kabul farklarının ödenmesinde kesin hesap belgeleri,

7.Başbakanlığın veya Bakanlığın iznine tabi alımlarda izin yazısı,

8.Malî hizmetler biriminin ön mali kontrolüne tabi olan hallerde, uygun görüş verildiğine yahut verilmediğine ilişkin görüş yazısı.
9.Sözleşmelerin devri halinde devir sözleşmesi,
10. Süre uzatımı verilmesi halinde, buna ilişkin karar ve onay ile bu işlemlere ilişkin ek damga vergisi tahsil edildiğine dair makbuz,
11.4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22 nci maddesinin a, b ve c bentleri kapsamında tek kaynaktan yapılan alımlara ilişkin olarak ihale mevzuatında belirlenen standart form(KİK 026.0/M)
11.1 Özelliğinden dolayı stoklama imkanı bulunmayan ve acil durumlarda kullanılacak olan ilaç, tıbbi tüketim malzemeleri ile test ve tetKİK tüketim malzemelerinin 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22 nci maddesinin (f) bendine göre alınması halinde, alımın acil bir durum sebebiyle gerçekleştirildiğine ve stoklanmasının mümkün bulunmadığına ilişkin belge de ödeme belgesine bağlanır.

12.Muayene ve kabul tutanağı (elektrik, su, doğalgaz ve ulaştırma, haberleşme giderlerinin  ödenmesinde muayene ve kabul işleminin yapıldığına ilişkin belge aranmaz.)

13.Taşınır İşlem Fişi  (Taşınır Mal Yönetmeliği Eki-Örnek:5-5/A)  (Alımı bir merkezden yapılan ancak alım yapılan merkez dışındaki birimlere teslim edilen mal ve malzemeler için (tüketim mal ve malzemeleri,demirbaş,makine,teçhizat ve taşıt ) birimlerin teslim aldıklarına ilişkin belgelere dayanılarak alımı yapan merkezce düzenlenen taşınır işlem fişi ödeme belgesine bağlanır.)
14.Fatura  (VUK 231/5.fıkrasında belirtilen azami süre içinde düzenlenmiş olması gerekir (mal ve hizmetin tesliminden itibaren 7 gün içinde)
4 İŞ GÜNÜ
(Ödenek ve Nakit Olması Kaydıyla)
2
HİZMET ALIMI ÖDEMELERİ
1. İhale onay belgesi,(KİK.001/H)
1.1. Yaklaşık maliyetin hesaplanma şekline ilişkin hesap cetveli ve dayanağı olan belgeler,
2. İlan yapılması gerekli olan hallerde ilanın yapıldığına ilişkin tutanaklar,(sonuç ilanı, düzeltme ilanı,yenileme ilanı dahil)
3.1.İhale Komisyon kararı (KİK 021.0/H) veya piyasa fiyat araştırması tutanağı (Doğrudan temin usulüyle ihale komisyonu kurulmadan yapılan alımlarda piyasa fiyat araştırması tutanağı (MHBY Örnek:2) düzenlenir.Piyasa Fiyat Araştırması Tutanağının kişi veya firmalardan alınan fiyat tekliflerine ilişkin sütunlarında alınacak malın miktarı, birim fiyatı ve toplam fiyatı da gösterilir.)
3.1.1.Binde 5.69 Oranında Karar Pulunun Tahsiline İlişkin Belge(Karara ait damga vergisinin yatırıldığına ilişkin alındının onaylı örneği veya tahsil edildiğine ilişkin harcama birimince onaylı yazı)
4.Kesin Teminatın alındığına ilişkin alındının örneği  (Üzerine ihale yapılan isteklinin kesin teminatına ait saymanlıkça düzenlenen alındı belgesi örneği (Sözleşme bedelinin % 6 ‘sı oranında)(Kesin teminat  mektupları hiçbir şekilde dosyada tutulmaz, mutlaka ilgili saymanlığa gönderilip karşılığında alındı düzenlenmelidir)
5. Sözleşme
5.1.İhale dokümanında notere tescil ettirileceği belirtilmeyen sözleşmelerden damga vergisinin alındığını gösteren belgenin tasdikli bir suretinin eklenmesi,(Binde 9.48)
(Bakanlığın vizesine ve/veya Sayıştayın tesciline tabi sözleşmelerde,vize ve/veya tescile ilişkin yazının tarih ve sayısı ödeme belgesi üzerinde belirtilecektir.)
5.2.Sözleşmede öngörülmeyen iş artışının zorunlu hale gelmesi ve bu artışın Tedarikçiden alınması halinde buna ilişkin onay belgesi ve yaklaşık maliyet hesap cetveli ile ek kesin teminata ilişkin belge,Binde 9.48 sözleşme Damga vergisi tahsiline ilişkin belge,Binde 5.69 Karar pulu tahsiline ilişkin belge(Fiyat farkı ödenmesi öngörülerek ihale edilen işlerde fiyat farkı olarak ödenecek bedelin, sözleşme bedelinde artış meydana gelmesi halinde bu artış tutarının % 6 'sı oranında teminat olarak kabul edilen değerler üzerinden ek kesin teminat alınır. Fiyat farkı olarak ödenecek bedel üzerinden hesaplanan ek kesin teminat hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de karşılanabilir.)

6.Kesin kabul farklarının ödenmesinde kesin hesap belgeleri,

7.Başbakanlığın veya Bakanlığın iznine tabi alımlarda izin yazısı,

8.Sözleşmelerin devri halinde devir sözleşmesi,
9.Süre uzatımı verilmesi halinde, buna ilişkin karar ve onay ile bu işlemlere ilişkin ek damga vergisi tahsil edildiğine dair makbuz,
10.Malî hizmetler biriminin ön mali kontrolüne tabi olan hallerde, uygun görüş verildiğine yahut verilmediğine ilişkin görüş yazısı.
11.4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 22 nci maddesinin a, b ve c bentleri kapsamında tek kaynaktan yapılan alımlara ilişkin olarak ihale mevzuatında belirlenen standart form (KİK 026.0/M)
12.Fatura (sigorta giderlerinin ödenmesinde sigorta poliçesi veya zeyilname)  (VUK 231/5.fıkrasında belirtilen azami süre içinde düzenlenmiş olması gerekir (mal ve hizmetin tesliminden itibaren 7 gün içinde))
13.Hizmet İşleri Hak ediş Raporu (MYHBY-ÖRNEK:4 ve EKLERİ) (Tercüme ücreti ödemeleri ile elektrik, su, doğalgaz ve ulaştırma, haberleşme giderlerinin  ödenmesinde muayene ve kabul işleminin yapıldığına ilişkin belge aranmaz.)
4 İŞ GÜNÜ
(Ödenek ve Nakit Olması Kaydıyla)
3
YAPIM İŞLERİ
ÖDEMELERİ
1. İhale onay belgesi,(KİK001.0/Y)
1.1. Yaklaşık maliyetin hesaplanma şekline ilişkin hesap cetveli ve dayanağı olan belgeler,
2. İlan yapılması gerekli olan hallerde ilanın yapıldığına ilişkin tutanaklar,(sonuç ilanı, düzeltme ilanı,yenileme ilanı dahil)
3.1.İhale Komisyon kararı (KİK 021.0/Y) veya piyasa fiyat araştırması tutanağı (Doğrudan temin usulüyle ihale komisyonu kurulmadan yapılan alımlarda piyasa fiyat araştırması tutanağı (MHBY Örnek:2) düzenlenir.Piyasa Fiyat Araştırması Tutanağının kişi veya firmalardan alınan fiyat tekliflerine ilişkin sütunlarında alınacak malın miktarı, birim fiyatı ve toplam fiyatı da gösterilir.)
3.1.1.Binde 5.69 Oranında Karar Pulunun Tahsiline İlişkin Belge(Karara ait damga vergisinin yatırıldığına ilişkin alındının onaylı örneği veya tahsil edildiğine ilişkin harcama birimince onaylı yazı)
4.Kesin Teminatın alındığına ilişkin alındının örneği (Üzerine ihale yapılan isteklinin kesin teminatına ait saymanlıkça düzenlenen alındı belgesi örneği (Sözleşme bedelinin % 6 ‘sı oranında) )(Kesin teminat  mektupları hiçbir şekilde dosyada tutulmaz, mutlaka ilgili saymanlığa gönderilip karşılığında alındı düzenlenmelidir)
5. Sözleşme
5.1.İhale dokümanında notere tescil ettirileceği belirtilmeyen sözleşmelerden damga vergisinin alındığını gösteren belgenin tasdikli bir suretinin eklenmesi,(Binde 9.48)(Bakanlığın vizesine ve/veya Sayıştayın tesciline tabi sözleşmelerde,vize ve/veya tescile ilişkin yazının tarih ve sayısı ödeme belgesi üzerinde belirtilecektir.)
5.2.Sözleşmede öngörülmeyen iş artışının zorunlu hale gelmesi ve bu artışın yükleniye yaptırılması halinde buna ilişkin onay belgesi ve yaklaşık maliyet hesap cetveli ile ek kesin teminata ilişkin belge,Binde 9.48 sözleşme Damga vergisi tahsiline ilişkin belge,Binde 5.69 Karar pulu tahsiline ilişkin belge(Fiyat farkı ödenmesi öngörülerek ihale edilen işlerde fiyat farkı olarak ödenecek bedelin, sözleşme bedelinde artış meydana gelmesi halinde bu artış tutarının % 6 'sı oranında teminat olarak kabul edilen değerler üzerinden ek kesin teminat alınır. Fiyat farkı olarak ödenecek bedel üzerinden hesaplanan ek kesin teminat hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de karşılanabilir.)

6.Kesin kabul farklarının ödenmesinde kesin hesap belgeleri,

7.Başbakanlığın veya Bakanlığın iznine tabi alımlarda izin yazısı,

8.Malî hizmetler biriminin ön mali kontrolüne tabi olan hallerde, uygun görüş verildiğine yahut verilmediğine ilişkin görüş yazısı.
9.Sözleşmelerin devri halinde devir sözleşmesi,
10.Süre uzatımı verilmesi halinde, buna ilişkin karar ve onay,
11.Fatura (VUK 231/5.fıkrasında belirtilen azami süre içinde düzenlenmiş olması gerekir (mal ve hzimetin tesliminden itibaren 7 gün içinde)
12.Yapım İşleri Hak ediş Raporu (MHBY ÖRNEK-3)
 
4 İŞ GÜNÜ
(Ödenek ve Nakit Olması Kaydıyla)
4
 
 
 
AYLIK ÖDEMELERİ
 
 
1.Harcama talimatı, ihale mevzuatına göre yapılacak alımlarda onay belgesi,
2.Avans teminatına ilişkin  alındının onaylı örneği,
3.Gereken hallerde Bakanlığın uygun görüş yazısı veya üst yöneticinin kararı,
4.Aylık ve aylıkla birlikte ödenen hakedişler için Aylık Bordrosu veya Yurtdışı Aylık Bordrosu (MHBY Örnek: 8 veya 8/A) ve Personel Bildirimi (MHBY Örnek: 9 )
5.İlk atamalarda, atama onayı ve işe başlama yazısı.
6.Naklen atamalarda, atama onayı, işe başlama yazısı ve Personel Nakil Bildirimi (MHBY Örnek:10 ); askeri personelin naklen atamalarında (10/A) örnek numaralı Ayrılış ve Katılış Bildirimi.
7.Terfilerde, terfi onayı (Otomatik olarak yapılan kademe ilerlemelerinde terfi onayı aranmaz.).
8.Görevden uzaklaştırmalarda, yetkili makamın onayı veya yazısı.
9.Görevden uzaklaştırılmış olanların göreve iadelerinde, yetkili makamın onayı ve göreve başlama yazısı.
10.Görevden uzaklaştırılmış olanların açıkta kaldıkları sürelere ait aylıklarının ödenmesinde, harcama talimatı.
11.Ücretli vekaletlerde, vekalet onayı ve işe başlama yazısı.
12.İkinci görev ödemelerinde, ikinci görev onayı ve işe başlama yazısı
 
TAKİP EDEN
İŞ GÜNÜ
(Ödenek ve Nakit Olması Kaydıyla)
4 İŞ GÜNÜ
(Ödenek ve Nakit Olması Kaydıyla)
 
5
SOSYAL YARDIM ÖDEMELERİ
1.Evlenme yardımı: Aile cüzdanının dairesince onaylı örneği veya nüfus kayıt örneği  ödeme belgesine bağlanır.
2. Aile yardımı : Aylıklarla birlikte ödenen bu yardım, personelin ilk işe girişinde alınacak Aile Yardımı Bildirimine (MHBY Örnek : 14 ) dayanılarak ödenir. Bu bildirim, personelin aile yardımından yararlanan eş veya çocuk durumunda meydana gelen değişiklikler ile yer değiştirme suretiyle atama halinde yenilenir. Bildirimler, ödeme belgesinin Sayıştaya gönderilecek nüshasına eklenir.
3. Doğum yardımı : Doğum olayının meydana geldiği yeri ve tarihi belirten ilgilinin dilekçesi ödeme  belgesine bağlanır.
4. Ölüm yardımı : Ölüm olayının meydana geldiği yeri ve tarihi belirten ilgilinin dilekçesi ödeme  belgesine bağlanır. Normal süresinde ölü olarak doğan çocuklar için ödenecek ölüm yardımında, buna ilişkin raporun da aranması gerekir.
5. Giyecek yardımı : Nakden verilmesi gereken giyecek yardımı veya dikiş bedeli ödemelerinde;
5.1.İlgili mevzuatında belirtilen yetkili makamın onayı,
5.2.Çeşitli Ödemeler Bordrosu (MHBY Örnek :13),
5.3.Ödemenin miktarını gösteren yetkili makamların kararı,
TAKİP EDEN
İŞ GÜNÜ
(Ödenek ve Nakit Olması Kaydıyla)
6
FAZLA ÇALIŞMA ÖDEMELERİ
1.Çeşitli Ödemeler Bordrosu (MHBY Örnek : 13)
2.Saat başına ödenecek fazla çalışma ücretini gösterir onay,
3.Fazla çalışma yapan personel ile çalışılan gün ve süreleri gösterir çizelge
TAKİP EDEN
İŞ GÜNÜ
(Ödenek ve Nakit Olması Kaydıyla)
7
YURT İÇİ GEÇİCİ GÖREV YOLLUĞU ÖDEMELERİ
1-Görevlendirme yazısı veya harcama talimatı,                          
2-Yurtiçi / Yurtdışı Geçici Görev Yolluğu Bildirimi (MHBY Örnek : 27),
3-Yatacak yer temini için ödenen ücretlere ilişkin fatura ,
 
TAKİP EDEN
İŞ GÜNÜ
(Ödenek ve Nakit Olması Kaydıyla)
8
YURT İÇİ SÜREKLİ GÖREV YOLLUĞU ÖDEMELERİ
1-Atamalarda atama onayı, diğer hallerde harcama talimatı,
2-Yurtiçi / Yurtdışı Sürekli Görev Yolluğu Bildirimi (MHBY Örnek : 28),
3-Resmi mesafe haritasında gösterilmeyen yerler için yetkili mercilerden alınacak onaylı mesafe cetveli,
 
TAKİP EDEN
İŞ GÜNÜ
(Ödenek ve Nakit Olması Kaydıyla)
9
Kurs ve toplantılara katılma gideri ÖdemELERİ
1.Görevlendirme yazısı,
2.Fatura, fatura düzenlenemeyen hallerde katılma ücretini gösteren belge,
3.Kurs ve toplantıya iştirak edildiğine ilişkin belge,
TAKİP EDEN
İŞ GÜNÜ
(Ödenek ve Nakit Olması Kaydıyla)
10
Elektrik, su, doğalgaz ve benzeri tüketim gideri ÖdemELERİ
1.Fatura

TAKİP EDEN İŞ GÜNÜ  (ÖdenekNakit Olması Kaydıyla)

11
Kamulaştırma bedelİ ÖdemeLERİ
1.Satın alma usulü uygulanarak yapılacak kamulaştırmalarda;
1.2.Kamulaştırma kararı,
1.3.Kıymet takdir komisyonu kararı,
1.4.Malik veya yetkili temsilcisi ve uzlaşma komisyonu tarafından imzalanmış tutanak,
1.5.Taşınmazın idare adına ferağının verildiğine ilişkin resmi senedin onaylı örneği,
2.Satın alma usulünün uygulanmadığı kamulaştırmalarda;
2.1.Kamulaştırma kararı,
2.2.Kıymet takdir komisyonu kararı,
2.3.Bedelde taraflarca mahkemede anlaşmaya varıldığı durumlarda, idarenin anlaşma yapıldığına ilişkin yazısı,
2.4.Tarafların bedelde anlaştığı veya tarafların anlaşamaması halinde hakim tarafından tespit edilen kamulaştırma bedelinin (bedeli taksitle ödenmek üzere yapılan kamulaştırmalarda ilk taksitin) hak sahibi veya zilyedi adına bankaya yatırılması veya ileride belli olacak veya hak sahipliğini ispat edecek kişi adına bankada bloke edilmesi hususunda idareye süre verildiğine ilişkin mahkeme talimatı,
 
4 İŞ GÜNÜ
(Ödenek ve Nakit Olması Kaydıyla)
12
Haberleşme gideri ÖdemeLERİ
1.Yurtiçi ve yurtdışı şehirlerarası telefon görüşme bedellerinin resmi-özel ayrımını gösterir, kullanıcının beyanına dayalı olarak  ilgili daire amirince onanmış fatura
TAKİP EDEN
İŞ GÜNÜ
(Ödenek ve Nakit Olması Kaydıyla)
 
 
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
 
 
 
İlk Müracaat Yeri                  
:
Karakeçili Malmüdürlüğü
İkinci Müracaat Yeri
:
Karakeçili Kaymakamlığı
 
İsim                                     
:
Gül Meydan YAVUZ
İsim
:
 
 
Unvan                                  
:
Malmüdürü 
Unvan
:
Kaymakam 
 
Adres                                   
:
Karakeçili Malmüdürlüğü Hükûmet Konağı Karakeçili/KIRIKKALE
Adres
:
Karakeçili Kaymakamlığı Karakeçili/KIRIKKALE
 
Tel.                                       
:
03184743480
Tel.
:
03184743484
 
Faks                                     
:
03184743480
Faks
:
03184743493
 
e-Posta                               
:
 
e-Posta
:
 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • AÇIK KAPI
  • KOLLUK GÖZETİM KOMİSYONU
Hoca Ahmet Yesevi Mahallesi Mehmet Keçeli Caddesi No:1
0318 474 34 84
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız